Search Box

duminică, 22 martie 2009

Am avut un vis ciudat..














          Eram singura si ma plimbam prin padure.. Era seara..era pustiu..era frig.. si ploua. Purtam o rochie lunga de matase, verde si calcam in picioarele goale pe iarba uda. Cand ma uitam in sus, vedeam brate lungi care pareau ca incearca sa atinga nimicul cerului..erau stejari batrani..

Dar eu ce cautam acolo? Habar nu aveam.. dar nu eram speriata.. Mergeam din ce in ce mai incantata de linistea aceea unde nicaieri nu o mai auzisem.. era pace.. am mers asa mult timp.. era miez de noapte si luna nu o puteam vedea.. mergeam fara sa vad nimic..

Am ajuns dupa ceva timp la marginea unei prapastii.. priveam atat de calma acea gaura care nu avea sfarsit.. sau cel putin.. nu il vedeam eu.. si impinsa de o soapta de vant am alunecat.. Caderea aceea in gol era o senzatie care ma facea sa cred ca pot sa zbor, desi in realitate eu ma apropiam de sfarsit.

Am deschis ochii.. era deja dimineata.. stateam cu picioarele in aer.. si eram asezata pe marginea aceea de prapastie.. zambeam ... ma uitam la nori.. ce vis ciudat..

3 comentarii:

  1. Te felicit pentru blogul tau!Este superb!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am lumea mea... in ea totul e posibil ...visul meu...e lumea mea...acolo am pe cine vreau...fac ce vreau...visul ma tine in viata si ma face sa privesc lucrurile mai "roz" mai interesante... mai... vesnice.

    RăspundețiȘtergere
  3. seamana mai mult cu un cosmar... iti propun ca atunci cand un vis iti trezeste neliniste pe perioadata intregi zile sa consulti un dictionar de vise... si sa vezi cam ce vrea sa zica...

    RăspundețiȘtergere