Search Box

duminică, 22 martie 2009

Aparenta unui zambet

Au trecut.. nu doar cateva zile.. de fapt nici nu stiu cat timp a trecut de atunci.. de cand nu trebuia sa-mi falsific un zambet pe fata.. doar ca sa arat ca sunt bine.. nu.. nu sunt bine.. Eram sigura ca eu cunosc sensul acestui cuvant.. "tristete".. eram sigura ca am simtit adevarata suferinta in mine de atatea ori, dar acum imi dau seama ca.. adevarata durere nu se poate vedea niciodata in profunzimea ei.. Adevarata tristete iti zambeste incercand sa minta. Imi este dor.. sunt trista.. dar nu reactionez in niciun fel.. De fiecare data cand zambesc, stiind ca el ma priveste, imi inghit o lacrima si imi las interiorul sa planga.. in schimb imi conturez cu atentie un zambet care acopera orice urma de indoiala.. si il mint ca e totul bine.
E adevarat.. indiferenta unei persoane doare.. dar si minciuna proprie, zilele adunate doar pentru a minti ca esti fericit...
Aparent zambesc... in realitate sufar.

Un comentariu: