Search Box

duminică, 29 martie 2009

Inocenta. [1]


Cand eram mica plangeam in fiecare dimineata.. nu suportam gandul ca trebuie sa plec atat de dimineata, de mana cu tata, la camin..printre toti "mucosii"..de altfel si eu eram la fel.. Cred ca un pas de-al tatei facea cat 5 de-ai mei.. asa ca nu era un drum chiar placut drumul spre camin.. mai bine zis zburam prin spatele lui.. el probabil nici acum nu stie asta.. nu era niciodata atent la chestiile astea minore..
In fiecare zi "complotam" impotriva "rivalelor" mele cu prietenele mele cele mai bune.. Rivala insemnand pe atunci cea care ti-a luat papusa preferata cand ii dadeai ceai si i-a schimbat rochita rosie cu una albastra oribila.. Imi amintesc si acum.. cand am inceput sa ma iau la bataie cu o fata blonda care mi se parea mie ca prea mult ma calca pe nervi.. imi lua papusa de fiecare data.. de fapt, in fiecare dimineata ajungeam in acelasi timp si ne priveam ca adevaratele dusmance, apoi fugeam spre cosul de jucarii ca sa luam papusa..mereu ma intrecea..mda.. ea si picioarele ei mari.. Intr-o zi m-a enervat rau de tot.. pur si simplu am explodat si am inceput sa o trag de codite .. a cazut pe jos.. imi dadea palme peste fata, eu o trageam de par si ii desfacusem toate funditele ei rosii care sincer ma scoteau din sarite si ma faceau de fiecare data sa dau ochii peste cap.. deci ne-am batut.. prefacuta aia a inceput sa planga cand am reusit sa recuperez papusa, care de fapt nu era nici a ei nici a mea.. Educatoarea a dat vina pe mine.. si in secunda urmatoare.. eram la colt..cu o bulina neagra in frunte.. dar eu radeam cat se poate de fericita.. ma uitam la fata aceea care era inconjurata de toti colegii.. da.. eram fericita cu o codita de-a ei de par blond in mana.. Si papusa in brate:D.. mare realizare.. am luptat mult pentru ce am vrut :).. Ca papusa nu mai avea un picior si un ochi.. asta e partea a2a..

Un comentariu:

  1. Buna...
    Daca esti interesata de hainute dragute la preturi mici arunca o privire in blogul meu-linkul de mai jos, rascoleste prin etichete si poate vei gasi ce iti doresti:)

    Multumesc

    http://schoolgirlswardrobe.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere