Search Box

luni, 23 martie 2009

Fericire

Este un sentiment care nu dureaza mult.. dar revine repede.. Si are diferite forme.. Fericirea de a avea persoane care sa iti dea sfaturi si sa-ti fie aproape in momentele grele.. este una de care pot sa spun ca nu am dus lipsa niciodata.. doar ca am uitat de ea.. am uitat sa o apreciez.. Niciodata nu mi-au spus "nu" cand le-am cerut ceva.. niciodata nu m-au respins cand am avut nevoie de o imbratisare.. niciodata nu m-au criticat cand entuziasmul meu intrecea limitele.. ;))... si mereu imi spuneau ca nu gasesc nimic rau in "zbantuiala" mea..:)... iar asta ma face fericita.. Nu as renunta niciodata la persoanele dragi..:*>:D<.. si le promit ca de azi o sa revin la normal:)).. [auzi Diana?:))]

2 comentarii:

  1. frumos...e bine ca ai realizat cat de importante sunt aceste persoane inainte de a le pierde:D

    RăspundețiȘtergere
  2. asta mi se potriveste si mie intr-o oarecare masura... si ma cheama si diana :)

    RăspundețiȘtergere