Search Box

luni, 23 martie 2009

Prea multe banci goale..


Ma plimbam astazi pe strazi si ma uitam in jur.. Cat de frumos era afara!.. Era soare.. vantul batea usor.. O zi perfecta.. Am analizat totul.. si mi-am dat seama de ceva..
Pe oriunde mergeam.. nicaieri nu vedeam o fata si un baiat.. doar fete..si baieti.. si toti si toate radeau in hohote, se simteau bine, sau cel putin asa mi se parea. Nu mai este nevoie de iubire? Poate nu.. poate ar trebui sa renunt si eu la gandul unei iubiri.. poate ar trebui sa-mi vad de prietenii mei.. 
Si totusi.. prea multe banci goale asteapta..
Dar mi-am pierdut gandurile si am uitat sa observ singuratatea parcurilor, intalnindu-ma cu niste prieteni.. 
Peste doua minute eram si eu ca toti cei pe care ii vazusem mai inainte.. radeam in hohote cu prietenii mei, trecand pe strazile goale..  lasand bancile goale..

Un comentariu:

  1. imi place foarte mult cum ai scris ;))
    dar am o intrebare: poza e din parcul cismigiu?

    RăspundețiȘtergere