Search Box

duminică, 22 martie 2009

Si ce?



















          Si ce? Si ce daca eu vreau sa fug? Si ce daca nu vreau sa va mai ascult? Si ce daca imi vine dintr-odata sa plec si sa ma plimb prin noapte? Si ce vreti de la mine.. nu inteleg.. lasati-ma in nebunia mea.. daca sa simti ca poti zambi inseamna.. pentru voi.."nebunie"..Si ce daca ploua? Si ce daca ma picura.. si ce daca azi plang si maine rad? Si ce daca in fiecare noapte ma uit pe cer.. ma uit la stele.. si scriu ganduri si dorinte din priviri.. Si ce daca visez prea mult? Si ce daca uit uneori si cine sunt? Si ce va pasa de greselile pe care eu le fac..?.. Si daca ma arunc in mare.. si daca urc pe un varf de munte.. si daca ma mai pierd in noapte.. de ce va speriati? Ganditi-va ca poate eu sunt fericita.. pentru ca sunt.. alerg sa simt ca pot sa merg.. privesc sa stiu ca pot sa admir.. zambesc sa stiu ca exista fericire.. plang sa-mi scurg durerea-n lacrimi.. iar voi va speriati degeaba.. eu doar traiesc..

Poate nu dorm intreaga noapte, poate nu imi pierd toata ziua scriind sau invatand la ceva ce.. pur si simplu nu inteleg..poate nu inteleg tot ce fac.. poate spun cuvinte fara sa ma gandesc.. poate gresesc in tot ce fac.. dar... viata e sansa fiecarui om sa analizeze, sa descopere ceva ce pana acum nu se stia.. Si ce daca nu intelegeti?..


5 comentarii: