Search Box

miercuri, 15 aprilie 2009

Ma pierzi..











Tu nu intelegi.. Nu intelegi ca nu va mai trece mult si voi trece pe langa tine de parca nici nu te-as cunoaste, de parca am uitat ca odata te-am iubit..Nu intelegi ca singurul care ma indeparteaza esti tu.. nu prietenii.. nu cei care ma urasc.. doar tu..Nu intelegi ca inima mea este pe cale sa elibereze locul pe care il aveai tu.. Nu intelegi ca am inceput incet-incet sa te scot din minte.. Nu intelegi ca din ochii mei indragostiti vor deveni niste ochi fara sentimente.. Ca privirea mea va fi indiferenta. Oare chiar crezi ca voi ramane sa te astept pana cand vei realiza ca intr-adevar ai nevoie de mine..?.. ai sa ma pierzi definitiv.. si cand vei vedea indiferenta mea, iti vei aminti cum am incercat sa te fac sa deschizi ochii.. Este usor sa imi dau seama ca nu esti fericit.. E vina ta ca ma pierzi din ce in ce mai mult.. Te-ai obisnuit sa iti tot scriu, sa te iubesc.. Te-ai gandit vreodata ca toate astea nu o sa se mai intample cand n-am sa mai simt nimic?.. Intelege ca ai sa ma pierzi.. Nu esti fericit. Eu incerc sa te fac sa zambesti, dupa raul pe care ti-l faci singur si tu incerci sa ma minti ca nu ai nevoie de mine. Poti sa negi..Dar eu stiu.. Tu nu esti fericit.. Raneste-ma in continuare..Ai sa ma pierzi..

Un comentariu: