Search Box

joi, 9 aprilie 2009

A murit...













          Stiu ca nu va veni nimeni.. Dar totusi am sa merg.. A murit si stiu ca nimeni nu stie, stiu ca nimeni nu va veni sa-i vada finalul..Eu am sa merg...Daca a fost a mea, desigur ca am sa merg.. dar unde e? Unde e ingropata?.. Cum sa stiu unde sa o gasesc daca nu mi-am dat seama atunci cand a murit.. Cum sa stiu daca e cu adevarat moarta, sau inca se zbate intre existenta si neexistenta? Eu cred ca a murit..dar cine stie.. poate sa reinvie peste noapte.. asa cum s-a si nascut intr-o singura noapte. Eu am sa merg sa-i vad finalul neinsotita. Am sa ajung la capataiul ei si peste tot va fi pustiu.. Nimeni nu stie ca a murit.. S-a intamplat atat de repede si nimeni nu stie ca a murit.. Nici macar eu nu stiu cand a murit.. M-am trezit ca nu mai este. Pur si simplu. M-am trezit fara ea. Am sa ma uit la ea.. si am sa ma intreb cum a putut sa cedeze.. ea.. atat de puternica era.. si atat de mult timp rezistase asteptarii.. dar acum, neasteptat a murit..s-a dus.. Nu sunt trista, poate doar dezamagita ca s-a terminat.. Special pentru moartea ei, mi-am luat pantofi negri, rochie neagra si o esarfa neagra.. nici nu stiu de ce mi-am acoperit fata cu ea.. doar nu am sa plang.. nu simt nimic.. ba da.. simt tristete ca va fi pustiu fara ea... si fericire ca nu am sa mai plang din vina ei.. Ma simt bine. Nu am sa plang.. Stand in fata ei, vazandu-i chipul ofilit, ochii uscati de lacrimi si pielea arsa.. am sa-mi iau adio fara sa plang.. cu o oarecare parere de rau, dar fara lacrimi.. Ultima lacrima din cauza ei a fost varsata de mult.. De atunci nu am mai plans.. Inca merg pe drumul unde e inmormantarea si in gandul meu doar niste cuvinte vorbesc.."A murit..a murit iubirea mea pentru el".. 

4 comentarii:

  1. din nou, bravo! :>
    si totusi, din pura curiozitate, unde a fost ingropata?

    RăspundețiȘtergere
  2. ;)).. iubirea nu poate fi ingropata:).. doar pierduta..

    RăspundețiȘtergere
  3. poate fi ingropata...in cel mai sfant loc...un loc nemuritor...poate fi ingropata in suflet...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cât de fain poţi să scrii ! Scrie mai des, eşti o genie !

    RăspundețiȘtergere