Search Box

duminică, 10 mai 2009

E tarziu...



          E noapte, e tarziu.. dar nu vreau sa adorm.. vreau sa ma gandesc doar la cum vreau sa continuie viata mea..la ce vreau sa renunt..  si la ce vreau sa pastrez.. Vreau sa ma asigur ca ceea ce simt in ultimul timp este ceea ce simt cu adevarat, nu doar incercarea mea sa acopar adevarul.. Nu! Nu e o incercare.. este..simpla.. viata mea a devenit mult prea simpla de atunci.. mult prea simpla fara sa plang, mult prea simpla fara sa innebunesc.. e bine.. e totul bine.. si vreau sa ramana totul bine.. exact asa cum e acum.. e bine.. Nu mai vreau nimic, decat sa pastrez momentul asta, iar tot ce am simtit sa se indeparteze de mine.. 
Gandurile mele sunt atat de simple acum.. fara ecourile alea care se zbateau mereu inauntrul meu "oare?".."de ce?".."nu mai pot".. Gandurile mele.. rezumate doar la "cat de frumos e afara".. sunt pur si simplu cele mai frumoase cuvinte, care ma linistesc.. 
Trecutul nu mai conteaza.. nu vreau sa uit de el..dar nici sa-mi irosesc fiecare secunda din viata amintindu-mi..Ma gandesc ca.. daca mi-a ramas o amintire de atunci.. cate o sa-mi ramana din toata viata mea? Multe.. voi mai suferi pentru multi, dar pana la urma.. de toti voi uita.. e doar un drum.. si fiecare oprire ma fascineaza.. 
In noaptea asta.. realizez ca uitarea din inima mea e adevarata si ingrijorator de profunda..

2 comentarii:

  1. ai grija la ce renunti, dupa ce renunti la acel ceva, in scurt timp ai nevoie. Ai grija ce pastrezi...dupa ce iei aceasta decizie, ai vrea sa arunci acel ceva...si te temi ca e prea trz...

    RăspundețiȘtergere
  2. da mi-am dat deja seama.. din fericire nu e prea taziu.. sper..:D

    RăspundețiȘtergere