Search Box

duminică, 24 mai 2009

Despre jurnal



Uneori gandurile sunt atat de multe si atat de profunde incat simt ca nu mai au loc doar in mintea mea.. si atunci deschid jurnalul.. atunci imi dau seama ca am nevoie de el..


Jurnalul.. sunt doar gandurile revarsate in scris intr-un jurnal.. e ceea ce simt si nu pot explica nimanui.. decat mie insami..e greu ca uneori sa te intelegi doar tu si nimeni de langa tine sa nu vada adevaratele tale intentii.. e greu sa intrebi o prietena, dupa ce ai incercat sa ii explic ce simti, "deci, spune-mi.. te-ai simtit vreodata asa?", iar ea sa iti raspunda cu o expresie putin dezorientata "Nu.. Niciodata." .. daca ti-ar raspunde asa, n-ai putea sa spui ca esti dezamagita de ea, ci de tine.. de felul tau ciudat de a fi.. de firea ta atat de dificila.. de nehotararile si de tristetile din tine, care pur si simplu nu au un motiv anume..


Sunt momente cand ma izolez de prieteni pentru a ma intalni din nou cu paginile acelea scrise cu cateva luni sau saptamani in urma.. stiu ca jurnalul nu poate sa raspunda, nu poate sa sfatuiasca, dar poate asculta..Jurnalul e intr-un fel bezna din tine prin care nu poate patrunde nimeni, inafara de tine.. E sufletul tau scris pe o foaie alba.. e sufletul trist uneori, dar fericit alteori.. Pentru a putea cineva sa te cunoasca perfect ar trebui sa-ti citeasca in suflet, dar ar trebui sa si inteleaga..

Un comentariu:

  1. http://psalmdedor.blogspot.com/2009/05/concurs-literar.html

    Un concurs literar! E primul...sper să fie bine...Te aştept pe tine şi pe cititorii tăi!

    Scuze că nu am făcut referiri la postarea ta...sunt în grabă mare!

    RăspundețiȘtergere