Search Box

sâmbătă, 2 mai 2009

Parfum de liliac


Parfum de mai la geamul meu.. Zambet de soare pe chipul meu.. Si vant senin prin parul meu.. De astea imi era atat de dor! Cat am asteptat sa ma plimb prin gradina.. sa dansez pe ritmul soaptelor de vant, cu razele de soare, sa ma odihnesc la umbra ciresilor infloriti.. si sa simt acel parfum pe care eu nu-l pot asemana cu nimic.. parfum de liliac.. O creanga si pe ea stelute mov.. Cu ochii inchisi, cu ochii deschisi,.. e tot un vis de mai.. e tot mireasma liliacului cea care m-a facut sa realizez ca nimic nu conteaza mai mult decat fericirea.. ca nimic nu ma poate face sa plang in zilele acestea de mai.. ca nu-mi poate fi dor de nimic, daca am soarele, cerul si padurea langa mine.. Primavara..mereu imi spune la fel.. "..e timpul sa traiesti un vis.."

2 comentarii:

  1. fericirea... ai dreptate mirosul fericirii e miros de liliac, miros de primavara, de reinviere a naturii!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu prefer parfum de lacramioare... hai pup

    RăspundețiȘtergere