Search Box

duminică, 7 iunie 2009

Piatra Neamt in urma...


Eu plec. M-am hotarat sa plec o vreme. E vacanta.. si ma gandesc ca e momentul perfect sa uit de tine si de toate locurile care-mi amintesc de tine. Plec. Nu vreau sa raman aici si sa-mi petrec toata vacanta cautandu-te, uitand de mine si pierzandu-mi vacanta aceasta in oras.. Nu, in niciun caz nu o sa raman prin zona prea mult timp...

Pot incepe sa spun "adio"? Nu va fi un adio de durata, dar stiu ca parasind orasul si intalnindu-ma cu aerul acela curat de munte, incet incet ma voi simti mai bine. Voi uita de ceea ce putea sa fie, cand ma gandeam inca din iarna ca vacanta de vara va fi una de neuitat alaturi de tine.. Dar totul s-a schimbat atat de repede... De la zambete am ajuns la... nici nu pot spune.. e groaznic ce se intampla...

Stiu ca atunci cand voi fi in munti, voi sta fara giji sa privesc tot ce ma inconjoara... Dar stiu ca voi uita de tine doar pe moment, iar cand ma voi intoarce in oras primul meu gand va fi "unde esti?" si desigur ca o sa incep sa te caut.. Pentru ca stiu... daca incerc sa te uit degeaba... Trebuie doar sa las totul sa se intample de la sine... Voi uita de tine cand trebuie sa se intample asta...

Muzeul.. cate intalniri cu prietenii am avut in fata acestui muzeu.. De cate ori am ras si am plans pe banca in fata lui si de cate ori am trecut pe langa el fara sa-i admir maretia.. Acum il admir in poze de parca nu l-as fi vazut niciodata... Aici... am fost si cu.. de fapt... aici ne-am... stiti ce? Nu mai conteaza:)...

Piatra Neamt va fi in urma un timp...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu