Search Box

marți, 2 iunie 2009

Puterea



















E nevoie de mai mult decat incredere, dar eu nici macar incredere nu pot sa mai am. E o nebunie. Tot ce se spune sunt minciuni, stiu, dar mie imi lipseste puterea sa le mai suport... Si daca nu vreau sa mi se dovedeasca in fata cine minte si cine nu, e pentru ca pur si simplu nu vreau sa stiu. Cu o cearta sau amenintari oricum nu se rezolva nimic. Prefer sa ascult tot ce mi se spune si sa cred doar ce vreau eu. Nimic nu o sa ma convinga niciodata. Oamenii sunt toti la fel: mincinosi, iar cei mintiti devin razbunatori, de parca ar putea cu adevarat sa rezolve ceva, demascand vinovatii. Cateodata ma gandesc ca ar fi totul atat de bine daca fiecare si-ar vedea de viata lui, daca n-ar exista invidie, rautate, minciuna... Sunt doar niste vise, lumea e mult prea rea. Am inteles ca tot ce pot face este sa acumulez din fiecare dezamagire putere, pana voi ajunge sa fiu imuna la rautate si sa invat cum sa ma folosesc de ea, pentru fericirea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu