Search Box

duminică, 7 iunie 2009

Stau bine cu capul:)


                  Ok... Cineva imi spunea ca stau rau cu capul si sa ma duc la un control... Va imaginati, in niciun caz nu am fost sa verific asta, pentru ca de fapt ma simt... Excelent! Si daca ma comport ciudat, daca rad fara motiv, daca imi pierd cateodata total controlul, nu inseamna ca m-am tampit si ca nu stiu ce fac si ce spun... imi dau seama ca ma comport ca o tembela si vorbesc aiurea... Dar toate astea au un motiv... Nu, nici nebuna nu sunt... Sunt doar indragostita... si pobabil am innebunit de atatea sentimente ba de ura, ba de iubire, ba de drag, ba de scarba... Dar cu capul stau bine:)... Ai sa iti dai seama mai bine de cum gandesc cand nu o sa mai iubesc, draga ingratule;)

2 comentarii:

  1. nu lua in seama asemenea acuzatii... sati spun o povestioara ce am aflato din una din cartile lui Coelho... era odata o imparatie unde poporulaveau apa dintro fantana iar imparatul dintralta... astfel un vrajitor a facut o vraja ca toti cei care beau din fantana poporului devenea nebun... asa ca intro zi imparatul sa trezit fiind considerat nebun si se cerea abdicarea lui... cea facut imparatul? sia luat sotia si sa dus sa vea si el din apa fantani poporului... devenind si el nebun... a fost ca toti ceilalti... astfel; sia mentinut tronul....

    RăspundețiȘtergere
  2. ok... chiar ai stiut ce sa-mi spui ca sa ma faci sa ma simt mai bine:))... multumesc>:D<

    RăspundețiȘtergere