Search Box

miercuri, 17 iunie 2009

Ura aparenta [4]


          Ea nu-ntelegea ca trebuia sa aflu exact unde locuia. Nu vroia decat sa evite sa...
- Nu, nu si nu! Nu merg pe aici! Nu vreau sa-l vad pe ala!
- Dar trebuie sa aflu!
- De ce trebuie tocmai aici sa locuiasca?
- Nu stiu, dar...
- Nu merg.
- Haide, te rog!
Ma privea nervoasa, dar in acelasi timp nesigura. O rugam sa nu ma lase singura si sa plece. Am vazut cum expresia fetei i se schimba si am ascultat-o:
- Daca il vad, te omor!
- Nu o sa-l vezi... Dar, esti sigura ca nu vrei sa-l vezi?
- Sunt mai sigura decat atunci cand te-am dat de gol.
M-am oprit in mijlocul strazii. Simteam cum nervii merg prin corpul meu, cu o viteza exagerata, spre creier. Mi-am pierdut controlul...
- Deci ai facut-o intentionat!
A inceput sa alerge razand. S-a ascuns dupa un copac. O priveam printre doua suvite de par, care-mi acoperisera fata:
- M-ai tradat! Tradatoareo!
- Glumeam, haide ti-am zis doar ca mi-a scapat, crede-ma ca...
S-a oprit. Isi daduse seama ca ceva nu e in regula, cand ramasesem cu ochii fixati inainte.
- Nici sa nu te gandesti sa te intorci!
- De ce?
Am privit-o speriata, cu un zambet prin care ii spuneam "scuzee!!!". Fata ei a devenit alba, apoi a dat spre un galben palid, dupa care s-a inrosit:
- E el?
- Pai...
S-a intors. Era cu un prieten si veneau spre noi. Ne vazusera.
- Pa!
A trecut strada si a plecat. M-a lasat singura. Nu stiam daca sa fug dupa ea sau sa merg inainte. Am trecut pe langa ei. El mi-a zambit.
- Ce-i cu ea?
- Te uraste!
A inceput sa rada:
- Bine, bine!
Am continuat sa merg, ma gandeam sa vad totusi unde locuia "protejatul" meu, dar m-am razgandit. "Sunt nebuna? Sa o las pe ea pentru alaa?". M-am intors brusc, de parca vazusem in fata mea cine stie ce ciudatenie si am alergat dupa ea. Am gasit-o intr-un final pe o banca. Ma astepta.
- Stiam ca te intorci.
- De unde stiai?
- Si tu iti urasti bebele!
Am inceput sa radem.
- Nu ma omori?
- Nu am cu ce.
- Ai maini.
- Nu am putere.
- Sigur mai multa ca mine.
- Sigur nu.
- Daca-ti spun...
- Aaa, deci tu insisti?
Am privit-o speriata, cu gura cascata, pregatita sa spun "nu".
- Ia vino incoace.
A inceput sa ma alerge.
- Staaaaai...

4 comentarii:

  1. frumos imi place. :D am sa trec mai des pe aici

    RăspundețiȘtergere
  2. Iată o altă întrebare care mă frământă: ,,Cât de importantă este privirea în relaţii?" Dacă ai un răspuns, te aştept aici cu mult dor în privire :)
    http://psalmdedor.blogspot.com/2009/06/cat-de-importanta-este-privirea-in.html

    PS. Scuze că nu am făcut comentarii la această postare! Sunt cu graba!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te aşteaptă un dar aici http://psalmdedor.blogspot.com/2009/07/dor-de-priviredaruri-pentru-voi.html, pentru minunatul răspuns dat la întrebarea ,,Cât de importantă e ste privirea într-o relaţie?"
    Iar mâine, o altă surpriză...,,diamante" :)

    RăspundețiȘtergere