Search Box

marți, 16 iunie 2009

The world is mine!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ma simteam minunat. Inspiram adanc aerul cald si deschideam ochii incet printre razele de soare. Simteam ca cerul e doar ca sa il privesc, pamantul doar ca sa pasesc... eu. Culegeam o floare, o priveam, ii simteam mirosul si o prindeam printre suvitele de par, intr-o parte. Dansam pe valsul vantului, in picioarele goale pe iarba matasoasa. Lasam fluturii sa se aseze pe degetul meu, ii ridicam si le dadeam drumul sa zboare. Alergam spre apa, ma opream la marginea ei, ma priveam in oglinda ei si zambeam. Sufletul imi era plin de bucurie, de incantare. Simteam ca nu aveam loc sa-mi arat fericirea in pasii de dans. Saream in apa, imi simteam parul ud cum imi acopera spatele si vantul cum imi usca picaturile de pe fata. Tremuram de bucurie. Gandul nu exista. Ma invarteam. Ma invaluia natura, ma simteam purtata spre cine stie unde, iar mie nu imi pasa. Simteam ca totul imi apartine, ca lumea e a mea si ca ea se juca... cu gandul meu... Nu exista decat... dorinta de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu