Search Box

miercuri, 22 iulie 2009

Insomnie. Gânduri în noapte.



















          Mă învârt într-una prin cearceafuri, îmi ascund capul obosit sub perna grea, oftez şi încerc într-una să îmi închid gândurile. Nu pot. Mă ridic, îmi dau părul ciufulit la o parte şi bat cu pumnii în saltea. Îmi adun picioarele de sub materialele fine, iar capul mi-l culc pe genunchi. Umerii încep să-mi tremure, de sus în jos, ochii îi ţin strânşi închişi şi buzele încep să-şi piardă ultima urmă a unui zâmbet. Şi iar mă domină gândurile... Încep iar să mă învinovăţesc pentru toate şi să-mi amintesc ultimul reproş al mamei "Nu ai pic de mândrie în tine!". Nu. Nu am. Iar mi se umezesc obrajii. Jur că m-am săturat să simt cum îmi curg lacrimile şi să-mi aud suspinele. Le cunosc pe de rost. Toate doinele de jale ale lacrimilor parcă le-am învăţat în tot acest timp. Aş renunţa într-o clipă la tot. Dar nu ştiu cum. Am încercat să uit şi nu am reuşit. Simt de parcă nu are niciun rost să mă frământ atât de mult timp. "Ce este mândria? Ar trebui să renunţi, ar trebui să cauţi pe cineva care să te aprecieze, nu să accepţi să fii insultată...". Dar nu ştiu pe cine. Şi nu ştiu dacă vreau pe altcineva. Nu ştiu dacă vreau să te uit. Şi totuşi, are dreptate. De ce suport toate astea cu sufletul meu? Dar cel mai important, de ce îmi faci asta? Eu ce ţi-am făcut? De ce simt că mă iubeşti, în ciuda a tot ceea ce spui. De ce nu te uit? De ce să te uit? O grămadă de întrebări se zbat în mine. Cine spunea că timpul le rezolvă pe toate, a uitat să ne spună şi cum le rezolvă. Aş putea să te uit sau am putea să ne înţelegem, într-un final. Nu ştiu ce ar fi mai bine. Chiar sunt curioasă cât va mai rezista în mine iubirea asta. Oare nu va ceda odată şi odată? Aş vrea un singur lucru: răbdare. Pentru că simt că înnebunesc. Şi ce linişte e afară... parcă e opusul interiorului meu. Am obosit să te iubesc degeaba... Off, noapte ajută-mă să adorm. Iar voi gânduri şi tu, inimo... mai scutiţi-mă...

4 comentarii:

  1. Azi, 23 Iulie, e ziua de nastere a unui bun prieten.Vreau ca postarea de pe blog’ul meu sa'l faca fericit.Am nevoie de ajutorul tau pentru cat mai multe urari "la multi ani!" .Nu’ti rapeste mai mult de 1 minut.Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Timpul nu le rezolva pe toate ci doar tu.Totul se poate uita doar daca intr adevar iti doresti sa uiti.Pune in balanta beneficiile si pierderile pe care ti le poate aduce o relatie.Atuci vei gasi raspunsul corect si va trebui sa il urmezi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Olá,querida!
    Adorei seu blog,em especial esse texto.
    Maravilhoso. Parabéns !
    Cibele

    RăspundețiȘtergere
  4. am trecut si eu prin etapa asta si nu e usor. orq..ai reusit sa redai exact sentimentul si starea. felicitari

    RăspundețiȘtergere