Search Box

duminică, 23 august 2009

Iartă-mă




















Câteodată mă simt afundată într-o smoală dureroasă de remuşcări. Acum mă simt aşa. Simt de parcă am greşit faţă de toată lumea şi aş vrea să mă duc la fiecare în parte să-i cer scuze, dar nu e atât de uşor pe cât aş vrea.  Nu e atât de uşor să-i găsesc. Nu e atât de uşor să-i fac să mă asculte. Nu e atât de uşor să-i fac să mă creadă. Nu e simplu să te simţi abandonată, deşi prietenii tăi sunt lângă tine. Da, sunt lângă mine. Foarte multe persoane încă sunt lângă mine, mă ascultă şi râd cu mine. Dar eu mă simt datoare faţă de toţi şi simt de parcă nu merit să stau lângă ei. De parcă nu sunt îndeajuns de "prietenă". Am ajuns să sufăr doar pentru că simt că greşesc în tot ce fac. Vreau să îmi cer iertare de la mama. Vreau să îmi cer iertare de la prieteni şi de la foştii amici. Vreau să îmi cer iertare de la persoanele pe care nici nu le cunoşteam şi totuşi, într-un fel sau altul le-am rănit. Vreau să îmi cer scuze de la animalele mele, care aşteptau afecţiune, iar eu am uitat de ele. Vreau să îmi cer scuze de la băieţii pe care i-am făcut să sufere, gândindu-mă că dacă mă mint pe mine am să ajung să-i iubesc. Şi până la urmă, au mare dreptate, m-am jucat cu ei, încercând să uit de altul. Şi vreau să mă creadă că nu a fost cu intenţie. Vreau să îmi cer scuze pentru toate insultele pe care le-am putut scoate din gură. Vreau să ştie toată lumea că eu am iubit doar doi băieţi cu adevărat, iar restul au fost simple jocuri. Vreau să îmi cer scuze de la pesoanele care au suferit din cauza nehotărârii şi firii mele sucite. Vreau să şterg orice urmă de-a mea din inimile celor care într-un fel sau altul mă dispreţuiesc şi nu vor să mai audă de mine. Vreau să îmi cer scuze pentru toate părerile greşite pe care mi le-am făcut despre anumite persoane doar din cauza unor bârfe. Vreau să cer iertare icoanei din camera mea, lumânărilor aprinse ce o luminau, bibliei ce o veghea, mirului ce răspândea miros şi nopţilor care mă ascultau când mă rugam să se îndeplinească o anumită dorinţă, iar apoi când se îndeplinea îmi dădeam seama că nu asta vroiam cu adevărat, sau deveneam dezorientată şi îmi băteam joc fără să vreau de ceea ce obţinusem, de cine începuse să mă iubească. Vreau să îmi cer scuze faţă de persoanele care mă urăsc doar pentru că exist. Vreau să îmi cer iertarea şi inimii mele, pentru că nu am lăsat-o întodeauna să iubească, lăsând orgoliul să ascundă sentimentele. Acum nu regret nimic din ce am făcut cu iubire, ci regret tot ce n-am făcut din cauza faptului că nu vreoiam să par slabă. Vreau să îmi cer scuze şi faţă de sufletul meu, pe care l-am umplu de lucruri oribile pe care le-am crezut despre oameni, deşi nici acum nu ştiu dacă sunt sau nu adevărate.  Acum aş vrea să fiu iertată de toţi, deşi unii nu înţeleg cu ce le-am greşit. Acum aş vrea să fiu o persoană mai bună. Acum aş vrea să-i fac pe toţi cei care i-am făcut să sufere, să zâmbească. Aş vrea să mă umilesc cerându-le iertare dacă asta i-ar face fericiţi. Dacă tristeţea şi părerile de rău pe care le simt, îi fac fericiţi, atunci aş vrea să ştie că sunt foarte tristă. Aş spune orice şi oricui, dacă în schimb mi s-ar răspunde "Te-am iertat, sincer." Dar nu e atât de uşor să-i găsesc. Şi nu e atât de simplu să-i fac să mă asculte. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu