Search Box

joi, 13 august 2009

Pentru că nu pot să cred.


Scriu asta pentru că nu pot să cred că nu suferi. Oricine suferă. Diferenţa este că unii suferă în singurătate, iar alţii preferă să se descarce în braţele persoanelor dragi. Unii preferă să fie alintaţi, alţii vor doar să treacă neobservaţi, să se ascundă. Am uitat să precizez la început: postarea asta este dedicată unui prieten mult prea sceptic. Lipsit de orice încredere că cineva l-ar putea înţelege. El se consideră pur şi simplu "un fraier".


Acum, încearcă să spui că niciodată nu ai rămas singur, nu ţe-ai izolat de prietenii tăi, doar ca să te gândeşti la ea. Spune-mi că niciodată nu ai avut vreun moment de slăbiciune, o dorinţă stranie să plângi. Spune-mi că nicio secundă nu te-ai gândit la ea, nu ţi-a fost dor. Încearcă să spui că te-ai îndrăgostit de o altă fată, că ai uitat-o. Spune că nu te-ai plimbat niciodată singur pe străzi, cu capul în jos aplecat, pierdut de orice gând real, surd la orice mişcare din jurul tău. Spune-mi că niciodată nu ai rămas pe o bancă singur, gândindu-te la ce ai greşit tu şi la ce a greşit ea. Spune că niciodată nu ai aşteptat-o acolo unde ştiai că va fi. Spune că niciodată, când erai singur, nu-ţi doreai să o întâlneşti. Spune că niciodată nu te-ai simţit deprimat, singur, dorindu-ţi doar să o mai vezi o dată. Spune că niciodată nu ai povestit despre ea. Spune-mi că niciodată nu ţi-ai mai dorit să-i spui că o iubeşti. Încearcă să spui că nu ai dorit niciodată ca ea să te consoleze. Spune că eşti de gheaţă. Spune-mi că nu ai adormit gândindu-te la ea. Spune-mi că nu te-ai trezit cu ea în gând. Spune-mi că nu îţi lipseşte. Spune că nu frica şi orgoliul te opreşte din drumul spre ea, ci pur şi simplu faptul că nu o mai iubeşti. Spune-mi că nu te-ai minţit niciodată când ai spus "Nu o mai iubesc." Încearcă să spui toate astea, iar eu nu am să te cred. Poate dacă ai să-ţi spui toate astea, vei realiza că, de fapt, minţi fără să te crezi.

















Eu am să-ţi spun ce sunt toate lucrurile astea, care par să te înnebunească de la o vreme. Îţi spun acum că ar trebui să te simţi extraordinar pentru simplul fapt că iubeşti. Ai încercat vreodată să-ţi imaginezi cum ar fi fără toate chinurile, dar şi emoţiile astea? Încearcă acum, pentru că nu pot să cred că ţi-ar fi mai bine. Şi postarea asta ai să o ţii minte...:) 



Un comentariu:

  1. fii sigura ca o sa o tin minte:)
    prea mult adevar
    prea multi tineri care trec prin aceleasi stari
    prea mult sentiment incarcat in acest post.

    felicitari>:D<

    RăspundețiȘtergere