Search Box

miercuri, 12 august 2009

Rânduri. Nimicuri.















August şi nu am scris nimic? Foarte ciudat. Păi, păi, păi. Nu am fost prin preajmă şi nici nu voi fi. Acum mă grăbesc să scriu aşa... ceva cât mai rapid, pentru că e o ruşine să-mi las blogul "prăfuit". Nu? V-aş povesti în ce belele am mai intrat, dar nu. Pur şi simplu nu sunt în stare acum. Mă doare capul şi cred că am răcit. Da, numai mie mi se putea întâmpla în mijlocul verii. Trebuia să mă gândesc şi eu că la 2 noaptea, e insuportabil să ieşi în pantaloni scurţi şi tricou. Detalii, detalii. Oricum tot ţip şi sar şi râd, deci încă e ok. Păi am venit şi abia aştept să plec. Pot spune cu tărie că nu mi-a fost dor de oraş. Şi nu ştiu de ce. Mai sunt 2 zile, 2 zile, 2 zile. Să ştiţi că eu scriu acum nimicuri şi încerc să mă abţin să scriu ceea ce de fapt vreau să scriu. Azi am mici scăpări şi mă simt ca un bebe mic şi naiv. Mă simt aşa pentru că de obicei când vreau să spun, nimic nu mă mai opreşte. Adică postarea asta nu se compară cu niciuna. Adică azi sunt prea închisă şi n-am chef să fiu sentimentală. Chiar nu am chef. Şi totuşi mă simt aiurea. Nu tristă. Nu fericită. Ceva între. Nu vreau să ies din casă pentru că nu vreau să văd pe nimeni. De fapt cam nicio prietenă nu ştie că am ajuns şi nici nu o să ştie. Azi stau aici şi lenevesc. Cred că o să mă apuc de citit ceva. Vacanţa asta am fost foarte nepăsătoare faţă de olimpiadă. Şi când mă gândesc că va fi în temă poezia erotică, încep să tremur de emoţie. Şcoala, şcoala, şcoala... uff... Am să ies totuşi. Mi-e dor de Naty.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu