Search Box

joi, 13 august 2009

Urăsc fumul de ţigară.



















Dintodeauna am urât fumul de ţigară. Nişte "aburi" care parcă ţi se îndeasă efectiv în creier. Nu suport să am hainele îmbâcsite cu mirosul acela îngrozitor şi mai ales să simt "aroma" aceea prin firele de păr. E scârbos. De fiecare dată când cineva îşi aprinde o ţigară în preajma mea, încep să simt deja cum mă sufoc şi parcă simt cum moare încet-încet o parte din sufletul lui, cum se lasă învăluit de plăcerea aceea toxică. De ce nu fumează pur şi simplu aerul? O ţigară... nu e nimic altceva decât pură sinucidere. În timp, o sinucidere completă. Nu pot să înţeleg. Nici măcar nu sunt curioasă. E ca şi cum ţi-ai căuta aerul într-un beţişor, când ai lângă tine marea proaspătă de aer. Oamenii găsesc oare o alinare în fumat? Cum îţi şterge lacrimile fumul? Oare e doar o curiozitate a lor? Oare nu pot renunţa? Oare... Oare de ce? 

3 comentarii:

  1. tigara este un drog, si o data ce ai incercat-o iti stapaneste mintea si nu mai poti renunta la ea. Pentru persoanele dependente, tigara este intocmai cum este aerul pentru noi, ceilalti.
    si eu urasc fumul de tigara, mai ales ca sunt alergica la asa ceva, si caut intotdeauna sa ma indepartez de persoanele care fumeaza. dar simt ca este o greseala, pentru ca cei dependenti, daca se simt marginalizati, foarte greu se lasa convinsi sa renunte la "aerul" lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt fumatoare si nu consider ca respir printr-un betisor daca fumez. e pur si simplu un viciu.placut sa stii. sa te trezesti noaptea sa te gandesti la cinestie ce..sa deschizi geamul..sa scoti o tigare sa o aprinzi si sa o fumezi in linistea aia nenorocita.e prea frumos sentimentul:)..

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu aveam sentimentu` asta cu " sufocarea " .
    bun , am inceput sa fumez , dintr`o prostie , pentru a`mi calma nervii , pentru moment , am fumat , am fumat .
    Dar daca nu fumez , parca nu suport ca altcineva sa ma " Aeriseasca" cu fumul lui , deci ..

    RăspundețiȘtergere