Search Box

miercuri, 7 octombrie 2009

Vise plăcute, idioato!



           Deschide ochii, nu mai fi imatură. Nu vezi ce penibil te bosumfli în perna aia de acum două ore? Eşti jalnică! Unde îţi e personalitatea aia puternică, fetiţo? Unde îţi e încrederea aia a ta, convingerea că eşti prea puternică pentru nimicurile astea care crezi tu că te-au distrus? Ţi-au distrus doar un vis. Câte ai? Destule. Aşa. Îmi place. Te-ai ridicat şi ai zâmbit mândră. Gata. Îţi revii, asta eşti tu! Acum îţi aminteşti, nu? Oricât de doborâtă ai fost, tot în frunte vei fi. Nu-i aşa că ştii? Te-ai maturizat, fetiţo! Mereu ai fost admirată tu, nu slăbiciunile tale! Îmi place cum mergi prin cameră, cum te priveşti în oglindă şi spui zâmbind "Am înviat." Ce dor mi-a fost de optimismul tău, drăguţo. Cine spunea că ţi s-au înecat corăbiile? A, inima ta? Acum se aude în tine de parcă a strâns toate cioburile şi s-a refăcut. Era din plastilină, acum parcă nimic nu mai poate trece prin ea. Simţi? Râde în tine. Îţi reproşează într-una că ai fost atât de fraieră, că te-ai lăsat aşa de uşor să cazi în depresie. Poate e şi din cauza vremii... toamna.. melancolică şi totuşi toamna ai venit pe lume. Poate de asta eşti tu mai din plastilină, copiliţă. Off, ce nenorocită e atmosfera asta uneori. Vise plăcute, păpuşă imatură, vise plăcute, idioato!
Te-ai trezit? Hm, deci da.P.S. m-am întors :P

Un comentariu: