Search Box

sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Secunde


          Un moment ciudat va fi atunci cand iti vei da seama ca nu mai esti tu, ca traiesti in trupul tau, dar nu mai simti si nu mai gandesti ceea ce gandeai de mult. Nu stii daca reflexia din oglinda esti cu adevarat tu, sau daca trebuie sa faci o schimbare majora pentru a arata cum te simti in interior. E simplu: te poti simti implinit, o persoana deosebita, demna de toate laudele, sau te poti simti ca dracu' in mijlocul unei multimi care te desconsidera si iti "freaca" palme peste cap... si tot ce poti tu sa spui este "auci" si chiar si asta o spui in gand pentru ca esti total lipsit de increderea in tine. Sunt doua stari pe care toti, fara nicio exceptie, intr-un timp foarte scurt, sau foarte lung, le veti simti pe rand. Si asta pentru ca facem alegeri exceptionale pentru viata noastra, sau dimpotriva, greseli fatale, care ne costa cu dobanda inzecita.
Secundele sunt cele mai lungi... mai lungi decat anii, lunile, zilele, orele sau minutele. Nu sunt durabile, nu la asta ma refeream. Dar intr-o secunda ti se implineste un vis, la fel cum intr-o secunda poti sa pierzi persoane dragi. Asa cum in ani intregi nu iubesti, asa intr-o secunda poti sa intri pe usa unui liceu (eu abia astept sa ajung acolo) si sa dai nas in nas cu "cineva".
Ma simt de parca mi-am pierdut "harul" de a face pe inocenta. Ma simt de parca... am anumite obligatii... fata de mine. Imi place, dar parca uneori imi doresc doar o cana cu lapte si sa merg pe aleea marginita de stejari, prin ploaia de frunze, spre foisorul in care visam la ce as putea trai... Acum realizez ca desi credeam ca voi ramane mereu o copila, intr-o secunda dorul acestei imaturitati s-a asternut in mine, parca intr-un suflet nou... N-ar fi trebuit sa transform secundele in ore in care am pierdut toate sa
nsele de a ma bucura... de sentimente copilaresti.

3 comentarii:

  1. te astept pe noul meu blog http://semtimenteprofunde.blogspot.com
    ;*

    Take care.

    RăspundețiȘtergere
  2. off topic:
    nu ştiu când e (sau a fost), pentru că nu scrie, dar simt că sunt pe aproape:
    La mulţi ani!!!

    on topic:
    Fiecare "pas" nu reprezintă decât o nouă cale, un nou orizont, din ciclul EU Sunt!
    Tu eşti acel copil ce a făcut pasul urmator spre o nouă etapă: adolescenţa.
    fără teamă vei merge înainte cu bune sau rele, printre zâmbete sau suspine, alături de EI.
    "secundele" vieţii ce abia acum îşă deschide porţile cu adevărat, în faţa ochilor tăi, te vor învăţa să exişti.
    Problemele si întrebările "existenţiale" nu denotă decât o maturizare...precoce dar încă nu e timpul lor....

    RăspundețiȘtergere
  3. Off topic: te intereseaza un link exchange?

    RăspundețiȘtergere