Search Box

duminică, 21 februarie 2010

Încredere














         
Oare nu e mai bine să ai încredere doar în tine? Ba da. De altfel, nu te poţi minţi pe tine, nu-i aşa? La urma urmei, te-ncrezi tot în cineva cu sentimente, care înţelege, care îţi răspunde şi cel mai important care nu-ţi creează nicio stare de îndoială că e "confidentul" tău... chiar dacă acel cineva eşti doar tu.

Ce păcat că nu ştim niciodată care e adevărul şi ce să credem... ce să nu credem... În cine să avem încredere şi în cine nu. E păcat că, apropiat să fii de o persoană, poţi să începi să ai îndoieli în privinţa sincerităţii ei... 
Mă desprinsesem de blog, recunosc. Credeam că nu o să mai am nevoie de el, dar... uite-mă unde mărturisesc din nou :) - pe un braţ nematerial, care de fapt sunt tot eu. Hei, măcar e cineva care nu pleacă niciodată de lângă mine. De fapt, dacă ar gândi, ar merge şi ar vorbi, probabil ar pleca cu prima ocazie la câte probleme îi pun pe umăr :)).
Acum, să fiu sinceră, mi-e şi frică, am mai spus şi înainte. Poate de asta dau aşa repede înapoi. Pentru că pur şi simplu nu vreau să mai trec şi prin alte "experienţe triste". Mă tot gândesc dacă cititorul meu avea dreptate când a spus că "frica este cel mai mare duşman" ... încep să cred că are dreptate. 

7 comentarii:

  1. cred ca nici in propria persoana nu poti avea incredere...niciodata nu poti sa sti ceea ce vei face atunci cand sunt implicate si sentimente...imprevizibilitatea ne guverneaza vietile...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da' dee are dreptate.. Atunci cand exista sentimente, te tradezi singur, fara sa vrei..

    Da !! ! Frica e cel mai mare dusman al nostru.. sper sa reusim sa o invingem..

    Ai grija de tine !! !

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuie sa ai incredere in Legile universului ....

    RăspundețiȘtergere
  4. Lipsa de incredere duce la anxietate... Prea multa incredere duce la naivitate... A gasi echilibrul intre cele doua extreme nocive sufletului nostru si a ne simti confortabil in primul rand cu propria persoana este cheia starii de bine. Puterea gandului nostru genereaza si atrage efecte care ne domina comportamentul. Hai sa ne bucuram de simplul fapt ca putem schimba o idee, desi suntem la kilometrii distanta si... nici macar nu ne cunoastem... dar, chiar si asa, suntem toti la fel :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mergi cu incredere in directia visurilor tale. Traieste viata pe care ti-ai imaginat-o. Nu ai nevoie decat de ignoranta si incredere; dupa aceasta succesul e garantat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Heei:)
    Capul sus si multa incredere.De atat ai nevoie sa reusesti sa faci tot ce iti propui.

    RăspundețiȘtergere