Search Box

joi, 17 iunie 2010

Are you sure you want to delete this memory?



De multe ori mi-am spus, când sufeream, că DA, tot ce îmi doresc e să uit toate cuvintele care mi s-au spus, tot ce s-a întâmplat, toate greşelile pe care le-am făcut eu şi cele care le-au făcut alţii pentru care eu am suferit mari decepţii... dar niciodată, oricât de mult m-am străduit, n-am reuşit să le uit. Oricum, într-un final, toate astea vor deveni nimicuri de care voi râde peste mulţi ani, aşa că... de ce să uit posibile motive de amuzament pentru viitor?

Amintirea acestor ani nu se va şterge din mintea mea. Este o amintire care m-a marcat pe viaţă prin persoanele pe care le-am întâlnit ( şi pe care n-aş vrea să le pierd ), prin ce am simţit şi prin ce s-a întâmplat. În aceşti patru ani am avut fel de fel de aspiraţii care, uneori, îmi făceau inima să bată mult mai puternic decât o întâmplare reală. Am făcut atâtea nebunii cum numai la Tom & Jerry vedeam. Este posibil să fie multe persoane care acum, în urma acestor idioţenii, mă cred cam nebună. Sinceră să fiu, nici eu nu mai sunt sigură dacă sunt normală sau puţin ( DAR PUŢIN) sărită. 
Acum câteva zile, mă gândeam la banchet. Hm,... ultima zi mă aşteptam să mă afecteze mai mult. Nu m-a afectat deloc. Cât timp am fost aproape de profesori, de colegi, de persoanele dragi, nu am simţit niciun strop de tristeţe. Tot ce am simţit a fost entuziasm, emoţie, fericire... Când a trebuit să plec, am plâns. Am plecat înaintea tuturor cu fetele şi am simţit o apăsare îngrozitoare în suflet. Aş fi vrut, pe rând, să-mi iau rămas bun de la toţi, dar... să fim serioşi, erau peste 80 de persoane acolo! Mi se părea un sfârşit de lume... apoi mi-am revenit. Hei, doar nu moare nimeni... Da, cu siguranţă nu moare nimeni... Toţi vor rămâne aproape... 

A fost şi rămâne în mintea mea o singură persoană lângă care am simţit cele mai puternice emoţii de până acum, pe care am iubit-o enorm, dar care în ultimele luni, ba chiar în tot anul de a8a, m-a făcut să am impresia că sunt cea mai deplorabilă persoană de pe faţa pământului. Şi da, am urât-o în final, până am realizat că nu am s-o mai văd. Şi îmi va fi dor de ea, recunosc. Poate cel mai dor îmi va fi de ea. La fiecare poză cu această prezenţă, îmi apărea în faţa ochilor "Are you sure you want to delete this photo?" şi de fiecare dată aşteptam cel puţin 30 de secunde înainte să apăs "Yes." Hm, am apăsat de vreo 40 şi ceva de ori... Am şters orice fel de urmă... La fiecare întrebare am spus că da, vreau să dispară totul din calculatorul meu. Dar mereu e şi un răspuns negativ... Şi când inima mă întreabă, răspund întodeauna "Nu."

"Are you sure you want to delete this memory?"
"NO WAY!!!"

7 comentarii:

  1. stii ca exista persoane care cand plac ...nu...mai bine zis iubesc pe cineva ...uita repede aceea persoana dupa despartire...sau dupa ce isi dau seama ca sentimentele nu sunt reciproce...ei bine eu nu sunt asa...si asta mi se pare un defect...vezi ? si tu incerci sa-l uiti pe EL ...e un defect ...eu un defect?...nush...si nu stiu de ce scriu asta pe blogul tau...poate asa ma descarc...si poate fiindca cred ca va citi cineva care a trecut prin asta..tu ok..hai ca deja am scris prea mult .pa CiNeVa

    RăspundețiȘtergere
  2. ca nu poti uita pe cineva ti se pare un defect?
    sau... ca vrei sa uiti de cineva ti se pare un defect?



    ma bucur ca blogul meu e un refugiu pentru tine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ca nu poti uita pe cineva nu e un defect, ci doar amprenta sentimentelor in umbra constiintei....e, daca vrei, un semn ca ai tinut cu adevarat la acea persoana si poate trebuie sa mai astepti...sau oricat vei astepta sa vina ura sau sentimentul de indiferenta, acestea nu apar...
    trebuie doar sa te resemnezi cu ideea si nu sa consideri un defect al tau....ca doar aceste lucruri sau mici imperfectiuni ne deosebesc ca oameni!
    Marina

    RăspundețiȘtergere
  4. ai vazut filmul "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" ? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu l-am vazut. Dar din moment ce mi-ai spus de el am sa ma uit. multumesc:*

    RăspundețiȘtergere