Search Box

duminică, 20 iunie 2010

Eu? Te înşeli...


Am început să am halucinaţii, sau chiar îmi face bine chestia asta.  Încep să aud valuri cum se sparg de stânci şi picături cum se topesc în nisip. În timpane îmi sunt fredonate diferite cântări... foarte dulci şi atât de fin este firul lor muzical, încât nu sunt sigură dacă e cântec ori doar vântul care încearcă să ajungă prin firele mele blonde. Acum îmi amintesc cuvintele fratelui meu, de când eram copii, "Poţi să nu te gândeşti la nimic? Uite, eu nu mă gândesc la nimic acum." Hm, până azi mi se părea imposibil să poţi să-ţi goleşti mintea de tot, să simţi că nu eşti făcut doar ca să păstrezi pe umeri o sursă a atâtor amintiri. Dar azi am reuşit şi chiar şi acum îmi simt mintea liberă, de parcă nu mai are la ce probleme şi la ce persoane să se gândească. Azi am reuşit "să nu mă gândesc la nimic."... Este o stare fermecătoare, de neimaginat. Cum zicea o prietenă, "ca şi cum ai ieşi din trup"... 

De astăzi te rog să păstrezi acest zid între noi permanent. Nu mă supăr să-l înalţi, să mai faci un rând din cărămizi după el, sau să-l pictezi cu cine ştie ce figuri şi cuvinte obscene. Doar te rog, nu-l distruge! Zidul acesta reprezintă motivul fericirii mele. 

Dacă, în schimb, tu distrugi acest protector al meu, sper doar să nu te recunosc când te văd. Sper să fii cu totul altul, să trec pe lângă tine fără să ştiu pe lângă cine am trecut. Sper ca nici tu să nu mă mai cunoşti şi astfel să terminăm odată cu tot circul, cu tot teatrul, sau oricum altfel ai vrea să numeşti asta. Deja nu mai simt nimic ciudat în stomac, sau vreun gol în inimă. Deja m-am refăcut de tot. Refăcută eram oricum de la începutul anului, acum însă am reuşit să termin cu tot balamucul ce se zbătea în mine şi asta numai datorită plecării tale. 

 Eu nu mai sunt demult prin apropierea ta, m-am depărtat tot mai mult. Deci, te implor, păstrează distanţa! Dacă observi o prezenţă care-ţi aduce aminte de mine, crede-mă, nu sunt eu!
***Poză realizată de Ana Zamă ( www.anazama.wordpress.com ).

3 comentarii:

  1. sincer m-a atins la suflet. :( trist, frumos, felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow,nice, one of the best read posts so far.

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur mult pentru tine ca ai trecut peste acest tumul , de "balamucul ce se zbatea in tine" . sper doar sa reusesc si eu sa scap de balamucul meu :)...dar cred ca o sa mai dureze ceva timp...din pacate
    CiNeVa

    RăspundețiȘtergere