Search Box

sâmbătă, 31 iulie 2010

Metaforă


Obişnuiam să îmi adun gândurile în fiecare noapte. Îmi epuizam mintea şi-mi răscoleam cele mai mărunte amintiri, oricât de înjositoare ar fi fost pentru mine, până adormeam. De multe ori mă gândeam că ar fi totul atât de simplu, dacă printr-o chiromanţie, aş fi ştiut exact ce trebuie să fac, unde şi cu cine. Adevărul este că orizontul meu a fost întodeauna incert, iar gândurile mele foarte nestatornice. Am început să nu mă mai simt singură cum mă simţeam înainte, am început să-mi observ prietenii pe care îi am alături şi pe care i-am avut mereu. Am început să nu mă mai izolez fără motive, să nu mai gândesc excesiv asupra lucrurilor negative din viaţa mea. Şi asta e bine... presupun. Tulburările mele încep să fie tot mai rare, zâmbetul sardonic, imaginar, ce-mi constrangea persoana spre teamă neîncetata, a început să fie lipsit de răutate, a devenit chiar inofensiv. S-a îngustat de asemenea şi crăpătura ce deschidea imagini fatale spre genunea în care mă afundam mereu. Acum paşii mei sunt siguri şi gata să păşească... peste toate gândurile adunate acolo. Nu mai sunt foarte introvertită. Rândurile pe care tocmai le-am scris dovedesc contrariul, însă nu m-am mai preocupat o perioadă lungă de timp asupra universului meu interior şi chiar începusem să mă îngrijorez de schimbare, poate chiar m-am temut.
Cred că sunt un pic bolnavă. S-ar putea să sufăr de flacăra inovatoare, dar cine ştie!? Poate fi doar emfază în tot ce spun şi gândesc...

8 comentarii:

  1. Stii.. te-am descoperit de cateva zile, si te-am citit cu respiratia aproape taiata. Pot spune ca iubesc felul in care scrii si .. poate ma si regasesc in ceea ce exprimi prin cuvintele tale.
    Succesc si take care ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. introvertismul ne ajuta sa ne descoperim. odata ce ne-am descoperit pe noi, doar atunci putem purcede la descoperirea celorlalti. o data ce am inceput sa-i cunoastem si pe ceilalti invatam sa-i acceptam si sa-i iubim, invatam sa fim fericiti.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place cum scrii. felicitari!
    daca ai nevoie de un pic de piper pentru o digestie sanatoasa incearca:
    http://pegas-motorizat.blogspot.com
    - Ne amuzăm că nu-i impozabil!

    RăspundețiȘtergere
  4. As putea spune ca ma regasesc in acest articol al tau..pana la partea in care povestesti ca ai descoperit o scapare. Sper sa fie cea buna in continuare.. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Viata e in sinea ei o metafora, pentru ca daca ne-am rezuma la concret am muri, viata e prea rigida sa fim subiectivi si nu visatori. Frumos articol.

    RăspundețiȘtergere