Search Box

marți, 10 august 2010

Complicaţii








Ai ales de multe ori să pleci, iar eu am ales de multe ori să rămân. Am ales de prea multe ori să mă închid în tine... de atâtea ori tu te-ai gândit cum să te eliberezi de mine. Ai reuşit cu mult timp în urmă şi presupun că banalitatea cuvintelor mele devine din ce în ce mai sporită chiar şi pentru mine. Deja nu mai cred că simt tot ce scriu, iar subiectul ăsta devine depăşit, plictisitor. Jurnalul pe care l-am început pentru tine ar fi trebuit să fie scris până la ultima pagină, dar e ciudat cum am exagerat până pe copertă. Parcă nici nu mai ştiu cum arăţi. Senzaţia că nu ai existat niciodată lasă o amprentă puternică în mine şi încep să o cred. Hm, mai am momente când întreb de tine ca să mă asigur că numele tău este cu adevărat real, că tu ai fost real.

Mă întreb ce face băiatul cu ochii negri pe care îl aştept de la începutul anului... Ar fi trebuit să apară până acum, dar întârzie mai mult decât aş fi crezut. Este foarte posibil să treacă pe lângă mine impasibil, să nu ştiu cine e, dar dacă ar fi aşa, sunt sigură că nu aş vrea să-l mai cunosc, nici să-l văd măcar. Ignoranţa şi orgoliul nu le mai poate suporta nici măcar cea mai puternică parte din mine, oricât de incasabilă ar fi. Am luptat prea mult timp cu aceste două capricii şi am lăsat prea mult venin din ele să-mi afecteze sufletul. N-aş mai vrea să simt tot ce am simţit în octombrie, a fost îngrozitor şi niciodată n-aş vrea să mai trec încă o dată printr-un asemenea eşec.
Multe persoane îşi doresc să trăiască iubirea aceea cu certuri caraghioase şi plimbări sub clar de lună, dar atâta timp cât caută, nu o să găsească niciodată ceva veritabil. La fiecare pas întâlnesc pe cineva care ar putea fi special pentru ei. Totul e doar imaginaţie. Atunci când te uiţi în ochii acelei persoane şi vrei sa te convingi cu adevărat că o iubeşti, când ştii de fapt că ceea ce simţi nu e mai mult decât... indiferenţă. Sunt ferm convinsă că aceasta este una din puţinele situaţii în care nu se aplică vorbele "Nu există nu pot, există nu vreau!". Am avut ocazia de multe ori să mă "complic" cu cineva, dar nu am vrut să forţez lucrurile, să mă forţez pe mine, să-mi forţez inima să facă ceva ce nu ar fi în stare. Nu... nu vreau aşa. Dacă nu se întâmplă, nu e momentul.
Sau poate nu m-am uitat îndeajuns de bine în jurul meu?

14 comentarii:

  1. Si eu am spus ca nu voi putea trece de doua ori prin acelasi lucru. Si am trecut. Si cel mai important am reusit sa trec peste. M-am fortat sa iubesc din nou si... din nou, am fost dezamagita. Acum nu m-as mai forta. As putea iubi, oricand, din nou... si daca as fi dezamagita, as merge mai departe. Priveste in fata, cu pasi mici sau fa-i dupa bunul tau plac, important e sa nu simti ca un pas inainte sunt, de fapt, doi inapoi... Nu mai astepta. In momentul cand incetezi sa astepti, o sa apara oamenii de care ai nevoie. Nu-l mai astepta pe el, caci, vorba unui prieten... dupa unul, tot un altul vine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mare dreptate, dar e greu, e un moment foarte aiurea acum si pare uneori imposibil de trecut peste tot.


    Iti multumesc mult pentru cuvintele tale:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Wooow! Scrii superb! Abia astept urmatoarea ta postare :) Poate treci si pe la mine si-mi spui parerea ta despre ceea ce scriu :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc foarte mult :) a, da, si mi-am dat seama de greselile mele de la inceput, insa nu stiu de ce, nu gaseam in minte exprimarea corecta. Asa ca-ti multumesc pentru sfat si parere :) Mult spor la scris ;) Apropo, cand o sa scrii o noua postare? Imi place foarte mult felul in care scrii si abia astept sa-ti citesc noua postare, si sunt pur si simplu nerabdatoare >:D<

    P.S.: Si tu ai talent!!! Foarte mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Serios? :)) Mie nu stiu de unde imi vin toate ideile astea de texte :D De cand ti-am citit prima data blogul (ca sa sti, ti-l citesc de muuult timp :) ) mi s-a facut pofta de scris... pentru ca nu prea mai scrisesem de mult. Si nu stiu cum, am si inspiratie... inca nu am postat multe pe blog, dar o sa mai postez zilele urmatoare :) daca ai chef sa ma citesti, poti intra pe blogul meu si zilele urmatoare, ca sa vezi ce mai scriu :D

    RăspundețiȘtergere
  6. A, si zi-mi te rooog parerea ta despre ultima mea postare :) Mersi:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu stiu foarte bine lucrul asta :( de aceea am si scris despre asta :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Adevarat :) A, pai nu eram sigura daca sa-mi fac si eu blog sau nu :D blogul tau il citesc de mult, si asta nu inseamna ca aveam si eu un blog neaparat :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Heyy ce mai faci?:) tot fara inspiratie?:D poate intri si pe la mine si-mi spui parerea despre ultima mea postare :) nu prea sunt sigura ca a iesit bine si de aceea mi-ar placea sa-ti stiu parerea ta:) merci>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai primit un premiu de la mine: http://infiniilusoire.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai un premiu de la mine:) il gasesti pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  12. Trebuie sa-ti zic, ca intr-un fel datorita tie m-am hotarat sa scriu. Trebuie sa-ti multumesc defapt. T-eam gasit pe net, si am inceput sa te citesc. Mi se pare ca te-am si comentat anonim:-?, si m-am gandit ca poate e o idee buna sa descrii prin cuvinte ce simti, ce gandesti.. Si merge.. Chiar merge:)).

    Multumesc mult de tot, imi place enorm cum scrii si abia astept sa mai postezi ceva. Binee?

    Go, girl! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Ps: si ai citit perfect printre randuri. E exact ceea ce voiam sa spun.. Pentru unii e mai usor sa fii las, decat sincer.

    RăspundețiȘtergere