Search Box

miercuri, 8 septembrie 2010

Cenuşăreasa îşi poate găsi şi singură pantoful



Desigur, totul se schimbă acum, chiar şi eu. E cu totul altfel când priveşti dintr-o altă perspectivă, când încetezi să rămâi consternat în spatele persoanei care ţi-a controlat inima, poate chiar şi fără să realizeze acest lucru. Seamănă cu libertatea pe care ţi-o îngădui singur, e la fel ca atunci când îţi întrebi părinţii dacă poţi ajunge mai târziu acasă, iar ei îţi spun da, însă un pic diferit, pentru că, de această dată, răspunsul îl controlezi doar tu, cu inima. Să ieşi din impasul tenebros depinde doar de tine, de voinţa ta. De obicei, durează destul de mult, dar până nu îţi vei permite tu să te ridici, să întorci spatele şi să pleci zâmbind, nu vei înţelege niciodată sensul acestor cuvinte. Să spui că timpu va vindeca rănile... Hm, ce glumă bună!... pentru mine, aceste cuvinte nu sunt deloc plauzibile, sunt chiar ridicole.

Încetaţi să mai jucaţi rolul acesta de nimic, unde voi plângeţi după ceva ce, în realitate, nu vă doriţi să aveţi. Încetaţi să vă afundaţi tot mai mult în nepăsarea altuia, să idolatrizaţi până la înnebunire, să credeţi că nu mai aveţi nimic. De ce voi trebuie să-i purtaţi de grijă unei persoane care nici măcar ea nu e în stare să se ferească de minciuni, bârfe şi tot ce înseamnă decădere? De ce voi ascundeţi cele mai groaznice amănunte din viaţa acestei fiinţe, doar ca să ştiţi că nu va suferi?

Într-adevăr vi se pare atât de mare efortul să încetaţi cu toate prostiile astea? Atunci, daţi-mi voie să vă spun că sunteţi cea mai laşă persoană de pe faţa pământului şi că meritaţi din plin sfârşitul melodramatic care vi se pregăteşte. Da, rămâneţi acolo, jos, suferind, în timp ce toată lumea se adună în jurul vostru să vă compătimească. Dacă vă hotărâţi totuşi într-o zi, să nu vă mai bazaţi pe timp, ci pe puterea voastră de a schimba totul, credeţi-mă că veţi avea tot sprijinul inimii voastre, veţi radia de fericire şi veţi cunoaşte senzaţia de a admira noul. Eu, da! M-am trezit să scriu toate astea, toate cuvintele de care unii au atâta nevoie. Acest impuls este atât de important pentru a învinge prăbuşirea... Eu am avut parte de el, însă nu a fost atât de puternic, nu m-a ţinut de mână strâns... a durat mai mult până să înving aşa cum şi voi veţi face. Nici impulsul meu nu se poate numi decisiv pentru voi, dar de acum nu vă speriaţi, crezând că vă aştept la uşă cu o urzică :))

Vă iubesc :*

12 comentarii:

  1. Cred ca fiecare dintre noi avem nevoie de un impuls, cand avem momentele noastre "emo", daca-mi permiti sa le spun asa. :)).
    Prin tot ceea ce ai scris aici, dai dovada ca-ti doresti intr-adevar sa schimbi ceva. Multi dintre noi ne dorim asta, dar pacat ca nu toti avem curajul sa recunoastem ce simtim, si sa cerem ajutorul cuiva.

    Ah da, si GREAT FINAL. :)) te pup. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Curajul se capata si cu siguranta toata lumea va trece peste episodul dramatic, asta daca nu... exista o luminita la capatul tunelului care ii va face sa spere mereu. Urasc aparentele :-t :))

    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. In fine, depinde de situatie... nu sunt eu asa pesimista, cred si in impacare;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Supeerb:X imi place atat de mult cum scrii:X am simtit aproape fiecare tremur din fiecare cuvant :X felicitari si poate mai treci si pe la mine cu un comentariu sweet :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci mult! Am sa incerc... :) caci e adevarat ce am scris :( aproape adevarat :) oricum, merci pentru comentariu :):* apreciez mult ca ma citesti :*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. hmm, dragut sondaj :) cred ca am sa ma inscriu... pana cand este? :D vreau sa stiu cat timp am la dispozitie pentru a ma gandi cum ar trebui sa fie ... :))

    RăspundețiȘtergere
  7. ok :) e inainte de scoala :D imi convine :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa stii ca eu nu ma sperii ca ma astepti la usa cu o urzica. Pana in Targoviste e cale lunga :)). Deci, frumos post. Si eu am avut nevoie de acest impuls ca sa trec peste si am reusit. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. hei .. mersi pentru comm ! cred ca am sa ma inscriu .. imi place ideea 8->

    RăspundețiȘtergere
  10. Well.. nu prea stiu ce sa zic in legatura cu participarea la sondaj. Niciodata nu am avut un .. tipar anume. Prefer sa astept si .. sa vad ce-o sa apara. ;)) Oricum, merci de propunere.
    :*

    RăspundețiȘtergere