Search Box

joi, 30 decembrie 2010

Epilogul anului 2010


M-am ascuns multă vreme. Ieşeam doar ca să par fericită, vorbeam doar ca să mă asigur că sunt vie. Priveam în gol de fiecare dată când rămâneam singură şi nu reuşeam să înţeleg ce naiba caut acolo, de ce nu fac nimic, de ce nu-mi vine vreo idee trăsnită prin cap... de ce nu-mi mai revin. De ce mi-e atât de dor. Nici acum nu mi-am răspuns foarte sincer la întrebări, deşi răspunsul zace în inima mea de foarte mult timp fără să îndrăznească să vobească.

Anul acesta... m-a învăţat să mă obişnuiesc fără acea adrenalină, însă nu pot să spun decât că... urăsc să ştiu că era mai bine.
Anyway... La mulţi ani tuturor ! Se pregăteşte rularea filmului 2011, aşa că pregătiţi-vă şi voi!

3 comentarii:

  1. "Ieşeam doar ca să par fericită, vorbeam doar ca să mă asigur că sunt vie."

    e momerabila ;x
    imi place cum vorbesti.
    Succes in continuare!
    Te`am adaugat la blogurile care le urmaresc eu...si daca se poate sa am parte de acelasi tratament ar fi perfect ;)) Ms. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieşeam doar ca să par fericită, vorbeam doar ca să mă asigur că sunt vie.Mi se pare cunoscuta ai luat-o de undeva sau:-??:):>Oricum superba postarea:)Trect prin nijte momente asemanatoare.:|

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu scriu tot, nu iau nimic de nicaieri:*

    RăspundețiȘtergere