Search Box

duminică, 27 februarie 2011

Tangoul tău


Pe piept n-ai curaj.
E aşa linişte de fiecare dată când te apropii de mine şi aşa de brusc se întunecă pereţii şi lumina se topeşte. Stau, mă uit spre lună pe fereastră şi nu ştiu dacă să mă întorc acum sau să mai aştept. De două minute plouă. Geamul e spart şi prin golul lui trec picături mari, de august şi se lipesc de pielea mea: de frunte, de pleoape, de buze, de gât... Rochia scurtă din mătase roşie îmi alunecă pe trup, umărul rămâne gol. Sălciile plutesc în vânt şi gândul meu se agaţă de ele pentru o secundă, ca să pot uita că în spatele meu calci tu, vii tu. Cerul e negură. Te-ai oprit. Îţi simt respiraţia întreruptă, caldă, în ceafă. Strălucirea puternică a unui fulger luminează toată cenuşa cerului şi odată cu tunetul puternic ce-o urmează, buzele tale fremătătoare se despreunează pe gâtul meu rece şi ud. Îţi laşi capul greoi şi obosit pe umărul meu şi închizi ochii. Taci. Cu degetele crispate îmi încolăceşti şuviţele de păr în jurul gâtului şi-ţi foşneşti vârful unghiilor de claviculă, stârnindu-mi un fior prelung şi oarecum vag. Eu tremur din ce în ce mai tare şi respir sacadat. Încep să renunţ la gândul controlului şi-mi trădez din ce în ce mai multe emoţii. Vreau să mă întorc spre tine, dar cu mişcări rapide mă opreşti mereu. Îmi atingi şoldurile în grabă cu palme nepricepute şi mă îmbrăţişezi aprig de parcă aş muri acum, în braţele tale. Un ritm provocator, imprevizibil începe violent să cânte şi tu începi să te legeni şi eu odată cu tine. Mă controlezi cu pricepere, dar cu multă eleganţă. Ajungem în mijlocul sălii, în ritmul muzicii; te apleci spre mine tot mai mult şi-mi aşezi spatele pe genunchiul tău, privind fix în ochii mei.
E tangoul tău şi eu te las să mă înveţi cum trebuie să tremur. Când buzele mele moi se lipesc de ale tale doar cu aerul din ele şi când simţi genele mele strănutând pe obrazul tău, atunci ştii că e deja prea mult şi mă arunci înapoi puternic prinzându-mi doar braţul înmiresmat ca să fii sigur că nu cad de tot. Mă învârţi în jurul tău de zeci de ori, mă tragi spre tine, mă împingi înapoi, dar niciodată nu-mi dai drumul de tot şi tot timpul mă chemi înapoi. Şi eu te las pentru că ţi-am promis acest dans de la începutul toamnei. Muzica se opreşte brusc când capul meu se lipeşte de pieptul tău şi palmele tale, prin mătasea de pe mine, îmi ating picioarele cu furnicături rapide, pătimaşe. În mine încep să simt sughiţuri puternice ale inimii şi tot corpul parcă mi se frânge de tristeţe. Mă ridici, mă priveşti. Cu un deget îmi acoperi toată fruntea. Ochii tăi mari îmi cheamă cu o voce tot mai stridentă frica şi-ţi descătuşezi toată pasiunea printr-un sărut. Îţi curge miere din cerul gurii şi de sub limbă zeamă de lămâie. Buzele tale de ciocolată se topesc pe limba mea din frişcă şi timp de câteva minute simt un gust dulce amărui cum ne îngroapă. Ploaia ne-a udat şi picăturile reci ne-au trezit. Îmi evapori cu o ultimă sărutare o picătură de ploaie de pe umăr şi pleci trântind uşa. Se mai aude vântul, se mai aud tunete şi cioburi mărunte din geamul spart încă se desprind. Nici măcar nu ştii că mi-a bătut inima. Nici măcar n-ai ascultat-o, n-ai simţit-o şi asta pentru că niciodată n-ai curaj să mă atingi...

...pe piept n-ai curaj.

16 comentarii:

  1. Mdap...iubire si frica.
    Pe cand o carte scrisa de tine?:P
    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  2. mmm... carte :-? meultumesc de provocare, am sa ma gandesc :*

    RăspundețiȘtergere
  3. :D Ne asociem la o carte, pt ca si eu imi doresc sa scriu una.. in toata viata asta a mea..:))) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bag :))... si cam despre ce ai vrea sa fie?

    RăspundețiȘtergere
  5. despre realitatea cruda as vrea.:)) final tragic gen :-?

    RăspundețiȘtergere
  6. Viata, un final tragic! Am gasit titlul :)))) mai raman vro 700 de pagini=))

    RăspundețiȘtergere
  7. dupa prima pagina, adio! =)))) la ce esti studenta?

    RăspundețiȘtergere
  8. Offf ce frumos! s vrea sa mai fiu si eu in liceu :(. Bucura-te de perioada asta!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai da-ne detaliii :D Scrie pe blog!! :D Sunt curioasa ce mai fac liceeni in ziua de azi, cum se distreaza :D

    >:D<!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu tot boboaca. Scrii genial, nu am putut sa imi iau ochii pana nu am terminat :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu tind spre a scrie a publica o carte ,dar de poezii,sper sa apara cat mai curand,v/oi trece poate mai tarziu la proza.Imi place mult blogul tau:)

    RăspundețiȘtergere